نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

روتاری جوینت توسط چه شرکت یا شخصی اختراع شد؟ آیا در ایران شرکت یا فرد مورد اعتمادی وجود دارد که بتواند روتاری جوینت را طراحی و تولید کند؟ آیا در ایران شرکت معتبری وجود دارد که بتواند گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی ارائه دهد؟ و ده ها سوال دیگر .. در این مقاله قرار است به تمامی این سوال ها پاسخ داده شود. پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید …

ما در این مقاله قصد داریم در مورد روتاری جوینت با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی در صنعت دارد ؟

روتاری جوینت یک مفصل چرخشی جهت انتقال سیال (مایعات و گازها ) به شکل سرد و گرم میباشد و در قسمتهایی از دستگاه که میبایست در حال چرخش انتقال سیال انجام شود به کار میرود .

روتاری جوینت در ایران با نامهای دیگری از قبیل مفصل گردان ، شیر گردان ، هیدروشاینر ، قفل بخار ، شیر هرزگرد شناخته میشود . در واقع روتاری جوینت ها قطعات دقیقی هستند که بین لوله های ثابت و قطعات دوار ماشین قرار میگیرند . هر صنعتی که برای انتقال هوا ، آب ، روغن (به شکل سرد و گرم ) از منبع ثابت به بخش قابل چرخش خود نیاز داشته باشد ، این مساله را با Rotary joint  و یا Swivel joint حل میکند .

روتاری جوینت توسط چه کسی اختراع شد ؟

روتاری جوینت در سال 1908 توسط شرکت امریکایی Barco اختراع شد . در سال 2012 شرکت Barco توسط شرکت Deublin در امریکا خریداری و تحت نام روتاری جوینت دابلین مارکت آن ادامه یافت . هر چند شرکت دابلین  به احترام آقای بارکو نام او را از محصولات طراحی شده توسط Barco پاک نکرده و هنوز هم روتاری جوینت های Barco با همان برند توسط Deublin فروخته میشود .

بارکو در آن زمان برای صنعت راه آهن آمریکا پیچ و مهره و اتصالات دیگر تولید میکرد . با گذشت سالها و بر اساس نیاز Barco صدها روتاری جوینت برای صنایع هوایی امریکا طراحی و تولید کرد . شرکت دابلین دسامبر 2012 شرکت Barco sen را از آقای Carry Illinois خریداری کرد . هر دو شرکت تولید کننده بزرگ اتصالات دوار در دنیا بودند و با تلفیق این دو شرکت اتفاقات خوبی در صنعت اتصالات چرخشی دنیا روی داد . شرکت Norman G Clark  که در سال 1919 تاسیس شد از عرضه کنندگان اصلی محصولات بارکو در امریکا میباشد .

پیش از خرید بارکو توسط دابلین این شرکت بیش از 100 سال با تفکرات ابتکاری و محصولات با کیفیت ، مشکلات جریان سیال در صنایع فرآوری و انرژی را حل میکرد . روتاری جوینت ها به شکلی طراحی و ساخته شده اند که با بالاترین کیفیت در دسترس باشند . با توجه به رشد سرعت تولید خصوصا در صنعت کاغذ نیاز بود که روتاری جوینت های با تحمل سرعت بالا و فشار و دمای بالاتر طراحی و تولید شوند . دابلین با خرید شرکت بارکو و ابتکارات خلاقانه و دسترسی به متریال های خاص در کشور امریکا توانست در این امر مهم پیشرو باشد .

آیا در ایران شرکت معتبر و با سابقه ای در زمینه تولید روتاری جوینت وجود دارد ؟

هم اکنون سازندگان مطرح زیادی در زمینه روتاری جوینت در دنیا هستند . بر اساس تحقیق های که انجام دادم تا قبل از سال 1368 هیچ روتاری جوینتی توسط ایرانی ها ساخته نشده است . در سال 1369 شرکت لاستیک دنا به دلیل همکاری های فراوانی که با شرکت صنایع قطعه سازی مهرگان ( به مدیریت پیشکسوت صنعت ایران آقای عباس ابرقویی ) داشته و این شرکت توانسته بوده  قطعات صنعتی پیچیده را با تکنولوژی آن روز برای شرکت های تایر سازی از جمله لاستیک دنا تولید کند . شرکت دنا پبشنهاد تعمیرات روتاری جوینت را به شرکت مهرگان میدهد . شرکت مهرگان در سال 1369 تعداد 100 عدد روتاری جوینت را برای لاستیک دنا تعمیر کرده ( البته با همکاری افراد آموزش دیده در شرکت فوجیتا ژاپن ) و تحویل میدهد و  بلافاصله قرارداد 200 عدد روتاری جوینت از سایز های 1 اینچ الی 3 اینچ را با آن شرکت منعقد میکند و به تدریج این محصول به دیگر شرکتهای تایر سازی و شرکت های فولادی تحویل میشود .

تعدادی از نقشه های آن زمان که هنوز کامپیوتر در ایران مرسوم نبوده و نقشه ها بصورت دستی کشیده میشدند را به نمایش خواهم گذاشت . صنایع قطعه سازی مهرگان در سال 1349 توسط آقای عباس ابرقویی در زمینه تولید تجهیزات صنعتی و قطعات خودرو تاسیس شده و مجوز فعالیت میگیرد . آقای ابرقویی از جمله افرادی بودند که در شرکت پیرلی ایتالیا دوره های لازم جهت راه اندازی خطوط تولید تایر و تعمیرات و نگهداری پرسهای پخت تایر  را در سال 1355 الی 1359 گذاراندند و پس از آن عضو 25 نفری بودند که به دولت وقت (دولت بازرگان) تعهد راه اندازی کارخانجات تایر سازی در ایران را داده و تعهد نامه آنرا امضا کردند  .

info شرکت مهرگان از سال 1369 الی 1375 بصورت جسته و گریخته به تولید روتاری جوینت در کنار تولیدات خود مشغول بوده و از سال 1375 اقدام به راه اندازی کارخانه ای میکند که فقط و فقط اتصالات دوار از جمله روتاری جوینت ، سویول جوینت و روتاری ولو تولید میکند . در این کارخانه خطوط تولید به معنای واقعی مهندسی راه اندازی میشود .

من بوعلی ابرقویی فرزند آقای عباس ابرقویی  تحصیلات خودم را در سال 1375 در زمینه طراحی مدلهای صنعتی اونم با اتوکد 10 ( وای چه مصیبتی بود ) به اتمام رساندم و از همان سال به دلیل علاقه خودم به صنعت از یک سو و فعالیت تخصصی پدرم در صنعت در زمینه ساخت تجهیزات صنعتی و اتصالات دوار و انواع گیربکس ها  از سوی دیگر ، بطور جدی بر روی تعمیرات انواع اتصالات دوار از جمله روتاری جوینت ها و مکانیکال سیل ها آغاز کردم . در آن سال ها اطلاعات زیادی در زمینه اتصالات دوار موجود نبود و من مجبور بودم اطلاعات خودم را از سایتهای مختلف  اونم با اینترنت Dial up و اون صدای ناهنجار وصل شدن و سرعت خیلی کمش استخراج کنم . بر حسب اجبار تعداد زیادی مقاله در این زمینه ترجمه کردم  که خب بدم نبود به این بهانه زبان انگلیسیم راه افتاد  و خلاصه بعد از چند ماه تحقیق فهمیدم اتصال دوار یعنی چی و کجا کاربرد داره و من چه کاری میتونم انجام بدم.

از سال 1375 تا امروز دقیقا 25 ساله که دارم روتاری جوینت طراحی و تولید میکنم البته قبل از اون از سال 1369 پدرم هر از گاهی روتاری جوینت تولید میکرد ولی تولید از سال 75 به بعد صنعتی شد. یعنی ما خط تولید تعریف کردیم فرایند های تولید را نگارش کردیم ، ماشین آلات را در سالن تولید به گونه ای چیدمان کردیم که قطعات از مواد خام تا تولید نهایی بصورت اتوماتیک وار به ایستگاه بعدی انتقال داده بشه و بین هر ایستگاه کنترل کیفی قراردادیم و از همه مهمتر کلیه فرایند های تولید قابل پیگیری باشه . مثلا با مراجعه به کد نهایی قطعه متوجه میشدیم که پوسته توسط کدام اپراتور در چه تاریخی و چه شیفت کاری تولید شده و ده ها اطلاعات دیگه را بخوبی پیگیری میکردیم . در سال 1395 برای افزایش مارکت داخلی و خارجی شرکت خوشننام آبادگران صنعت کویر تاسیس شد .. اکنون شرکت خوشنام با تکیه بر 53 سال سابقه تولید بیش از 50 مدل روتاری جوینت را با توجه به نیاز مشتریان تولید و در اختیار صنایع داخلی و خارجی قرار میدهد . خوشننام توان تولید انواع روتاری جوینت از سایز ¼ الی 20 اینچ را دارا میباشد .

از سال 1384 در جهت توسعه تولیدات و کامل کردن سبد محصولات ، تولید با کیفیت انواع سویول جوینت ،  بال جوینت ، در دستور کار قرار گرفت  . در حال حاضر انواع سویول جوینت با متریال استیل 316 ، استیل 304 ، کربن استیل از سایز 1 الی 12 اینچ  و بازه فشاری تا 350 بار و تحمل حرارتی 185 درجه سانتیگراد در مجموعه کارخانجات خوشنام تولید میشود . قطعات فلزی با ماشین های بروز CNC و با لاترین دقت تولید میشوند . سیل آبندی این محصولات از شرکت معروف اتریشی تهیه میشود . این شرکت تامین کننده سیل های آبندی شرکت های معروف در دنیا میباشد .

شرکت خوشنام به تازگی موفق به دریافت گواهینامه CE اروپا  از شرکت TUV آلمان شده و کلیه محصولات تحت الزامات استانداردCE  اروپا طراحی ، تولید و تست میشوند . محصولات تولیدی به صورت 100 درصدی تست و برای آنها گواهی تست صادر میشود . در جهت توسعه مارکتینگ و صادرات دفتر فروش شرکت خوشنام در ترکیه شهر استامبول دایر بوده و بزودی سایت تولید در استامبول راه اندازی خواهد شد . شرکت خوشنام دارنده گواهینامه 5 ستاره از انجمن ملی کیفیت ایران ، گواهینامه رضایت مندی مشتریان و تندیس 100 برند با کیفیت ایران و … است . محصولات این شرکت تحت برند TOP SEAL  در ایران توزیع میشود .

لیست تندیس ها و موفقیتهای بدست آمده به شرح ذیل میباشد :

  • ثبت اختراع ساخت دستگاه انتقال جریان برای دستگاه های در حال چرخش (روتاری جوینت) سال 1385
  • دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت 2008–ISO 9001 از شرکت IMQ ایتالیا 
  • دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت 223012012:ISO از شرکت TUV آلمان
  • دارنده گواهینامه NET از شرکت IMQ  ایتالیا 
  • عضو کنفدراسیون برند ملی ایران
  • عضو انجمن مخترعین ایران
  • عضو اتاق بازرگانی ایران – ایتالیا
  • برپایی نمایشگاه تخصصی شیر آلات در کشور هلند سالهای 2004 و 2006 میلادی
  • تهیه گزارش از شرکت مهرگان و چاپ تصویر مدیران آن در مجله Valve World هلند در سال 2004
  • دارنده لوح تقدیر از نمایشگاه VALVE WORLD )نمایشگاه تخصصی شیر آلات صنعتی در کشور هلند
  • دریافت لوح زرین کار آفرین نمونه در ایران در سال 1391
  • دریافت تندیس طلایی نام آوران عرصه تولید و رضایتمندی مشتری در ایران در سال 1391 
  • دریافت نشان نوابغ مدیریت ایران در ایران در سال 1394
  • دریافت لوح پنج ستاره کیفیت ایران در ایران در سال 1393
  • دریافت نشان طلایی کیفیت ایران در ایران در سال 1394 
  • دریافت نشان طلایی اهتمام به کیفیت در ایران در سال 1394
  • انتخاب گروه صنعتی مهرگان در لیست 10 شرکت صنعتی و منتخب دریافت نشان طلایی کیفیت و درج تیتر خبری آن در 6 روزنامه اقتصادی کشور
  • عضویت در انجمن علمی کیفیت ایران
  • دریافت تقدیرنامه “مدیریت و ارتقای توان داخلی“ از صدا و سیما ایران

منبع: https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints

 



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هارد سرور HPE 2.4TB DS یکی از تولیدات کمپانی بزرگ HP، بوده که به تکنولوژی Smart Carrier مجهز است. این تکنولوژی که جز موارد امنیتی است، کمک می‌کند تا وضعیت و سلامت هارد درایو توسط چراغ‌های LED گزارش داده شود و قبل از آسیب احتمالی، اقدامات لازم صورت گیرد. هارد دیسک 2.4TB SAS 12G 10K DS ، از خانواده هارد دیسک‌های HPE Server Enterprise بوده و برای پردازش تراکنش‌ها، برنامه‌های کاربردی، پایگاه داده، تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و محاسبات با کارایی بالا گزینه‌ای ایده‌آل است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد هارد سرور با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

هارد سرور HPE 2.4TB DS مجموعه‌ای از راه حل‌های سفارشی را ارائه می‌دهد، که باعث می‌شود کاربران بتوانند به 2.4 ترابایت فضای ذخیره‌سازی دسترسی داشته باشند. این هارد سرور HP ، برای افزایش عملکرد از آخرین رابط 12G SAS پشتیبانی می‌کند.

هارد سرور HPE 2.4TB 12G 10K SFF DS، با فرم فکتور 2.5 اینچی یا همان SFF تولید شده است و برای انتقال اطلاعات از سرعتی معادل 12 گیگابیت بر ثانیه استفاده می‌کند. می‌دانیم که هارد دیسک (Hard Disk Drive)، به اختصار HDD نامیده می‌شود، مانند هارد‌های SSD یک قطعه سخت افزاری سرور است که برای ذخیره کردن اطلاعات و داده‌ها به کار برده می‌شود. هارد سرور HP 2.4TB 10K با پارت نامبر 881457-B21 مناسب سرور‌های سری پرولیانت نسل Gen10، Gen9 و Gen8 اچ پی است. در ادامه به معرفی و بررسی هارد سرور 2.4 ترابایتی اچ پی می‌پردازیم.

مشخصات فنی هارد سرور HPE 2.4TB 12G 10K DS

  • سرورهای سازگار با هارد سرور HP 2.4T
  • سرور HP ProLiant DL380 G9
  • سرور HP ProLiant DL360 G9
  • سرور HP ProLiant DL380 G10
  • سرور HP ProLiant DL360 G10
  • خرید هارد سرور HP 2.4TB 10K 12G SFF

با خرید هارد سرور HP 2.4TB 10K ، شما به یک فضای ذخیره سازی که دارای تکنولوژی DS است، دست خواهید یافت. جالب است بدانید که تکنولوژی Digitally Singed Firmware (DS) ، از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات جلوگیری کرده و با استفاده از فناوری رمزگذاری دیجیتال مانع از حملات مخرب به داده و اطلاعات می‌شود.

هارد سرور اچ پی 2.4TB SAS 12G 10K SFF ، که از جمله هارد دیسک‌‎های سری اینترپرایزری است، دارای سرعت چرخش 10K بوده و از اینترفیس SAS استفاده می‌کند که توانایی دریافت و ارسال اطلاعات را به طور همزمان داراست. هارد سرور 2.4 ترابایتی اچ پی با قابلیت Hot Plug طراحی شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد، در زمان روشن بودن سرور HP ، برای تعویض و نصب هارد جدید اقدام کنند. سرعت انتقال داده همانطور که اشاره کردیم، 12 گیگ بر ثانیه بوده و با سرعت چرخش دیسک 10K عملکرد ایده‌آلی را برای سرور فراهم می‌کند.

در سیستم‌های کامپیوتری خانگی یا دسکتاپی به دلیل آنکه تنها یک کاربر در حال استفاده از سیستم است، شاید نیاز به حافظه‌های ذخیره‌سازی با ظرفیت و سرعت خواندن و نوشتن بالا احساس نشود، اما در سرور‌ها چون کاربران هر لحظه در حال ارسال اطلاعات هستند، باید توانایی دریافت، ارسال و ذخیره سازی این حجم از اطلاعات وجود داشته باشد. خرید هارد سرور HP 2.4TB 10K ، باعث می‌شود به یک هارد دیسک با قدرت و سرعت بالاتر از هارد دیسک کامپیوتری دسترسی داشته باشید.

این هارد سرور اینترپرایزری 2.4 ترابایتی ، به گونه‌ای توسط کمپانی Hewlett Packard طراحی شده است که عملکرد بهینه را برای استفاده در سرور‌های HPE ارائه دهد. این هارد‌ها برای از بین بردن ناسازگاری‌های سیستم عامل‌ها و O/S تحت یک سری فرآیند صلاحیت شدید قرار می‌گیرند. هارد دیسک HPE، برای به حداکثر رساندن عملکرد و سازگاری سرور‌های پرولیانت Rack و Tower، خانواده Apollo و پلتفرم‌های Blade و Synergy طراحی شده است. قابل ذکر است که هارد دیسک HPE 2.4TB DS با سایز سکتور 512 تولید شده است.

قیمت هارد سرور اچ پی HPE 2.4TB DS

قیمت قیمت هارد اچ پی 2.4 ، با توجه به اینکه فضای مناسبی را برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین با سرعت چرخش 10K دور در دقیقه، سرعت خواندن و نوشتن را افزایش می‌دهد، برای سطح کاری Enterprise مناسب خواهد بود. پیشنهاد ما به شما برای خرید این محصول سایت و فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان است. مسلماً مهم‌ترین بخش برای ادمین و مدیران شبکه حفظ اطلاعات و برقراری پایداری و امنیت داده‌هاست و این مهم زمانی میسر می‌شود که فضای ذخیره‌سازی و یا همان هارد HDD از منبعی معتبر خریداری شود و کالای اصل در سرور مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر هارد سرور اچ پی، امکان خرید سایر تجهیزات و قطعات سرور HP نیز برای مشتریان عزیز، در فروشگاه آنلاین ماهان شبکه ایرانیان فراهم شده است. می‌دانیم که نمایندگی سرور HP، در ایران به دلیل تحریم‌ها امکان فعالیت نخواهد داشت، به همین دلیل باید خرید تجهیزات سرور اچ پی را از فروشگاهی معتبر و با سابقه انجام دهیم.



:: برچسب‌ها: هارد ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 لقبی است به درستی برای این لپ تاپ با مشخصات ویژه و بی نظیری که از نظر سخت افزاری در این مدل در نظر گرفته شده است داده شده تا بتوانند به درستی و با کیفیت بسیار بالا تمامی بازی های به روز و جذاب را روی دستگاه شما اجرا نماید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

استفاده از پردازنده نسل 10 اینتل core i5 در کنار ۸ گیگابایت رم و البته یک پردازنده گرافیکی با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی و در کنار همه اینها ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع ssd می تواند هر لپ تاپ گیمینگ ای را برای شما پرقدرت نمایید تا بتوانید بازی های به روز و جذاب را روی آن به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنید.  در کنار همه این موارد قیمت بسیار مناسب این لپ تاپ به نسبت دیگر لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و دیگر برند ها باعث شده است تا به عنوان ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ در این رنج قیمتی و با این مشخصات در نظر گرفته شود.

اگر قصد دارید از مشخصات فنی ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 اطلاعات کاملی به دست بیاورید حتما ادامه این مطلب را تا انتها بخوانید اما اگر می خواهید این لپ‌تاپ و یا دیگر مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس را تعمیر نمایید حتماً از خدمات ویژه نمایندگی ایسوس به عنوان بهترین و بزرگترین نمایندگی در تهران و ایران در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید تا بتوانید تمامی مشکلات سخت افزاری به وجود آمده برای این لپتاپ و دیگر برند های قدیمی و جدید ایسوس را برطرف کنید.

مشخصات و اندازه نمایشگر

لپ تاپی که در حال مشاهده مشخصات فنی آن هستید از یک نمایشگر ۱۵ و ۶ دهم اینچی استفاده می کند که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با کیفیت بسیار بالا و از طریق رزولوشن فول اچ دی و به دلیل مات بودن صفحه نمایش در هنگام تصاویر و نمایش فیلم ها و اجرای بازی های مختلف را شاهد باشید.

کیفیت ساختاری و سخت افزاری این لپ تاپ و البته ظاهر بسیار جذاب و طراحی شیک و جالب آن توانسته است حس یک لپ تاپ گیمینگ را به خوبی به مشتریان منتقل کند و با نور پس زمینه کیبورد و همچنین تاچ پد لمسی بسیار حساس و مناسب و ارتفاع و جانمایی بسیار مناسب صفحه کلید می تواند به درستی تمامی ویژگی های ظاهری و سخت افزاری یک لپ تاپ گیمینگ را در اختیار شما قرار دهد.

از نظر سخت افزاری با توجه به اینکه یک لپ تاپ گیمینگ را قرار است استفاده نمایید وزن دو هزار و ۳۰۰ گرمی می تواند وزن بسیار مناسبی باشد تا بتوانید به راحتی لپ تاپ را در محیط های مختلف حمل کنید و یا در هنگام بازی آن را در محیط های مختلف خانگی خود حمل و نقل کنید.

پردازنده گرافیکی با کیفیت

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سخت افزاری که باعث شده است تا لقب ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53US53 را به این لپ تاپ بدهیم همین پردازشگر گرافیکی لپ تاپ می باشد که از پردازنده های گرافیکی جی فورس مدل جی تی ایکس ۱۶۵۰ استفاده می کند.  این پردازشگر گرافیکی به دلیل استفاده از ۴ گیگابایت رم اختصاصی می تواند سرعت بسیار بالایی را در خروجی گرفتن از نرم افزارهای مختلفی مانند ادیت فیلم و یا فتوشاپ و اجرای مختلف همزمان نرم افزارهای گرافیکی و اجرای بازی ها با کیفیت بسیار بالا را در اختیار شما قرار دهد.

پس با توجه به اینکه این نرم افزار گرافیکی و این پردازنده جزو پردازنده های جدید و به روز برند جی فورس می باشد می توانید به راحتی بازی های به روز را با کیفیت بسیار بالا روی این لپ‌تاپ اجرا نمایید و از نمایش آن با توجه به صفحه نمایش فول اچ دی نهایت لذت و رضایت را داشته باشید.

 مشخصات پردازنده مرکزی و رم دستگاه

یکی دیگر از مهمترین بخش‌های ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53  می تواند بخش پردازنده مرکزی دستگاه باشد که از پردازنده های نسل ۱۰ اینتل استفاده می کند که دارای حافظه ۸ مگابایت ای بوده و محدوده سرعت پردازنده آنها بین دو و نیم تا ۴ گیگا هرتز می باشد.

این پردازنده مرکزی با توجه به قدرتی که دارد می‌تواند نرم‌افزارهای مختلف را به صورت همزمان روی دستگاه شما اجرا کنه و هیچگونه مشکلی از این نظر برای شما به وجود نیاید اما اگر قصد دارید راندمان و کارایی بسیار بالاتری را روی دستگاه اجرا کنید در کنار رم ۸ گیگابایت که به صورت پیش فرض بر روی این دستگاه قرار داده شده است می توانید از راه های با قدرت بالاتر نیز استفاده کنید و در واقع دستگاه خود را ارتقا دهید.

سرعت پردازش بالاتر با حافظه ssd

یکی از مهمترین امکانات سخت افزاری قرار گرفته شده بر روی ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 استفاده از یک پردازنده مرکزی در کنار ظرفیت حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت از نوع ssd می باشد.

همانطور که می دانید پردازنده ها و حافظه های داخلی ssd  ت بسیار بالاتری نسبت به حافظه های داخلی قدیمی دارند و همین موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید با استفاده از این دستگاه نرم افزار های مختلف را با سرعت بسیار بالا بر روی دستگاه خود اجرا کنید و البته نقش بسیار مهمی در اجرای سریع بازی های مختلف روی این لپ‌تاپ نیز خواهد داشت. شما می توانید از طریق نمایندگی ایسوس قیمت این لپتاپ را بررسی نمایید.

دیگر مشخصات ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53

برای این که بتوانید حدود یک تا سه ساعت به صورت مداوم ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 را روشن نگه دارید و از آن برای اجرای بازی ها و نرم افزار های مختلف و خروجی گرفتن از فتوشاپ و نرم افزار های ادیت فیلم استفاده کنید یک باتری ۳ سلولی ۴۸ وات ساعت در نظر گرفته شده است تا بتوانید از این طریق به راحتی از طریق این باتری کارایی و راندمان بالایی را از این لپ‌تاپ خود شاهد باشید.

در کنار این قابلیت امکانات ارتباطی بسیار مهمی مانند پورت‌های usb و پورت hdmi برای اتصال به دیگر دستگاه ها و نمایشگر ها و همچنین امکاناتی مانند بلوتوث داخلی و قابلیت اتصال به وای فای در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی این دستگاه را به دستگاه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری وصل کنید و از امکانات مختلف آن ها برای لپ تاپ خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

یکی از ضعف‌های این لپ‌تاپ عدم اتصال از طریق کابل شبکه می باشد که می توانید از سخت افزار های جانبی در نظر گرفته شده استفاده کنید و با خرید یک ساختار این مشکل را به راحتی بر روی این لپ‌تاپ برطرف نمایید



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بعد از موفقیت لنوو در تولید و ارائه ی لپ تاپ های IP320 این شرکت تصمیم گرفت تا از یکی دیگر از لپ تاپ های جدید سری IdeaPad  یعنی لنوو ip330 رونمایی کنند.

کیفیت بالایی لپ تاپ های لنوو به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین برند های تولید کننده لپ تاپ در دنیا باعث شده است تا لنوو را یکی از پیشگامان تولید لپ تاپ های مدرن بدانیم.

زمانی که لنوو کیفیت را در کنار قیمت مناسب قرار می دهد، مشتریان به راحتی برای خرید مدل های مختلف لپ تاپ های تولید شده اقدام می کنند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد لنوو IP330 مشخصات فنی با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

لنوو IP330

با توجه به امکانات و مشخصات فنی دستگاه می توان لنوو IP330 را به عنوان یک لپ تاپ میان رده ای و متوسط در نظر گرفت.

به همین دلیل است که مشتریان و کسانی که لنوو IP330 را خریداری می کنند، می توانند از آن برای انجام کارهای شخصی روزانه و کار های متوسط مهندسی استفاده نمایند.

به گزارش نمایندگی لنوو در ایران این لپ تاپ در سال 2018 رونمایی شد.

قیمت مناسب و اقتصادی لنوو IP330 یکی از مهمترین عوامل برای ترغیب مشتریان و خرید این لپ تاپ می باشد.

در واقع با خرید این لپ تاپ و استفاده از آن می توان به راحتی متوجه شد که این محصول از نظر اقتصادی بسیار توجیه پذیر بوده و واقع ارزش هزینه کردن برای انجام کار های روزمره و شخصی افراد را دارد.

پردازشگر بسیار قوی، کیفیت تصویر مطلوب، زیبایی ساختار، پورت های ارتباطی مختلف و ... از ویژگی ها و مشخصات فنی لنوو IP330 می باشند.

ساختار مناسب و زیبا

یکی از مهمترین ویژگی های لنوو IP330 را می توان خوش ساخت بودن آن دانست.

ترکیب رنگ بسیار عالی باعث شده است تا مخاطبانی که به دنبال خرید لپ تاپ هایی با ظاهر زیبا هستند برای خرید این محصول اقدام نمایند.

شاید در نگاه اول ظاهر این لپ تاپ را بسیار ساده ببینیم، اما همین ظاهر ساده با بهترین و مناسب ترین مواد و تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.

این ویژگی باعث می شود تا لپ تاپ اثر انگشت و کثیفی را جذب نکرده و کیفیت ساخت آن برای سال های متوالی باقی بماند.

ضخامت 23 میلی متری لنوو IP330 یکی از دیگر عواملی است که در زیباتر شدن محصول تاثیر گذار است.

وزن محصول نیز در حدود 2.2 کیلوگرم بوده و می تواند برای حمل کردن گزینه ی بسیار مناسبی باشد.

کیبورد مناسب برای تایپ کردن

کارشناسان نمایندگی لنوو  معتقدند همانطور که گفته شد این لپ تاپ برای امور شخصی و روزانه بسیار مناسب است.

یکی از دلایل این امر را می توان استفاده از کیبورد با کیفیت جزیره ای دانست.

این کیبورد به دلیل ویژگی هایی از جمله ارتفاع و جانمایی مناسب صفحه کلید می تواند برای تایپ کردن سریع بسیار مناسب باشد.

استفاده از این کیبورد به دلیل فاصله ی مناسب بین حروف و صفحه کلید، می تواند اشتباهات را هنگام تایپ کردن به حداقل برساند.

کیفیت مناسب صفحه نمایش

صفحه نمایش این لپ تاپ دارای اندازه ی 15.6 اینچی می باشد.

کیفیت صفحه نمایش دستگاه HD بوده و به همین واسطه می تواند در کنار روکش ماتی که برای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده است، تصاویر را با وضوح بالایی نمایش دهد.

رزولوشن دستگاه 768*1366 می باشد و به همین دلیل است که کاربران برای انجام کار های متوسط از نمایش تصاویر رضایت کامل دارند.

برای کاربرانی که قصد وب گردی دارند یا می خواهند برای کار های مهندسی از لنوو IP330 استفاده نمایند، این ویژگی های صفحه نمایش بسیار راضی کننده می باشد.

پردازشگر و گرافیک لنوو IP330

یکی از دیگر ویژگی هایی که برای لپ تاپ های مهندسی می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد، پردازشگر و گرافیک قوی دستگاه است.

لنوو با توجه به عرصه ی رقابتی بودن تولید لپ تاپ ها در دنیای امروزی، از پردازشگر های قوی در این لپ تاپ استفاده نموده است.

پردازشگر مناسب Core i3 7100U  اینتل می تواند به عنوان یک لپ تاپ میان رده ای نیاز های مختلف کاربران در انجام امور شخصی را برطرف نماید.

در کنار این پردازشگر برای اجرای همزمان برنامه ها و بالا رفتن سرعت دستگاه، یک کارت گرافیک HD Graphics 620 Intel نیز قرار گرفته است.

این کارت گرافیک به کاربران اجازه می دهد تا کار های طراحی خود با نرم افزار های مختلف را به راحتی انجام دهند.

هر چند از نظر گرافیک و پردازنده ی مرکزی نمی توان لنوو IP330 را با لپ تاپ های امروزی برند های مطرح دنیا مقایسه نمود، اما همین ویژگی ها نیز می تواند کارهای شخصی افراد را به خوبی مدیریت نماید.

پورت های ارتباطی

لنوو IP330  از پورت ‌های نسل جدید یعنی  USB Type-C در ساختار خود بهره می برد.

علاوه بر این نسبت به IP320 یک اسلات M.2 برای پشتیبانی از حافظه ی SSD روی مادربرد دستگاه قرار گرفته است.

همچنین به جای پورت USB2.0 در لپ تاپ های IP330 یک پورت USB3.0 قرار داده شده است تا تعداد پورت های USB3.0 دستگاه به دو عدد برسد.

یک پورت HDMI و یک پورت شبکه از دیگر پورت های قرار گرفته روی لنوو IP330 می باشند.

حافظه ی داخلی و رم  دستگاه

در کنار این ویژگی های متوسط، می توان گفت که حافظه ی روم لنوو IP330 با 4 گیگابایت می تواند نیاز های مختلف مشتریان را برآورده نماید.

این حافظه از نوع DDR4 می باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو حافظه ی داخلی دستگاه نیز از نوع هارد دیسک و دارای ظرفیت یک ترابایت می باشد.

این ظرفیت یک ترابایتی به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی همه ی فایل ها و برنامه های مورد نیاز خود را روی لنوو IP330 ذخیره و نصب نمایند.

با توجه به مشخصات فنی لنوو IP330 اگر برای انجام کار های شخصی خود به دنبال خرید لپ تاپی هستید که در کنار امکانات مناسب بتواند کیفیت بالایی از خود نشان دهد و البته دارای قیمت بسیار مناسبی نیز باشد، حتما برای خرید این لپ تاپ ها اقدام نمایید.

دیگر ویژگی های لنوو IP330

کیفیت و وضوح بالای صدا با استفاده از دو بلندگوی دو واتی دالبی

وب کم

تاچ پد مناسب با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

کارت خوان

شبکه ی بی سیم WIFI

بلوتوث داخلی

پورت شبکه Ethernet با سرعت 100/1000

باتری باتری لیتیوم با ظرفیت 30 وات ‌ساعت که می تواند در هنگام استفاده از دستگاه تا 5 ساعت روشن بماند.

منبع: تعمیر لنوو در تهران



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کسانی که از مدل های مختلف گوشی لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو رو به رو هستند. در این مطلب قصد داریم در مورد گوشی لنوو و خرابی های رایج در آن صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید تا ویژگی های بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات گوشی لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد رفع تمامی مشکلات گوشی لنوو با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود
 
آشنایی با برند لنوو و تلفن های همراه این شرکت
 
شرکت لنوو که در سال 1984 تولید شده است ابتدا تمامی تمرکز خود را بر روی تولید انواع کامپیوتر های رومیزی و خانگی اختصاص داده بود.
بعد از موفقیت هایی که این برند در زمینه ی تولید وسایل دیجیتال به دست آورد و استقبال مردم از بازار خرید موبایل، متخصصان و مدیران لنوو نیز در صدد برآمدند تا محصولات متنوعی در این زمینه ارائه نمایند.
هر چند در سال 2008 امتیاز تولید گوشی لنوو به شرکت های دیگری واگذار شد اما این برند در سال بعد دوباره امتیاز خود را خریداری کرد تا بتواند با تولید تلفن های همراه با کیفیت و پر از امکانات مختلف به رقابت با برند های مطرح در این زمینه مانند اپل و سامسونگ بپردازد.
از نظر ساختاری می توان برند لنوو را یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های موبایل دانست.
گوشی های لنوو همواره از نظر ظاهری و مواد اولیه ی استفاده شده در ساختار آن، با خلاقیت های خاصی همراه هستند که می تواند نظر مشتریان را جلب نماید.
 
تعمیرات گوشی لنوو
 
هنگامی که برای خرید یکی از انواع مدل های مختلف تلفن همراه لنوو اقدام می کنید، مطمئناً یکی از مهم ترین فاکتور های شما برای خرید این محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروشی است که توسط لنوو برای آن مدل ارائه می شود.
در کشور عزیزمان متاسفانه به دلیل تحریم های اقتصادی بسیاری از برند ها از جمله لنوو نمی توانند خدمات خود را به صورت مستقیم به کاربران و مشتریان خود ارائه نمایند.
به همن دلیل مراکز مختلفی به عنوان نمایندگی لنوو در سراسر کشور فعالیت می کنند.
این مراکز با تکیه بر ارائه ی خدمات مدل های مختلف و تعمیرات گوشی لنوو سعی می کنند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نمایند.
تفاوت هایی که در کیفیت کار و ابزار مراکز و نمایندگی های لنوو وجود دارد باعث می شود تا مشتریان همواره با دغدغه هایی برای پیدا کردن بهترین و مناسب ترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو همراه باشند.
 
بهترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو
 
زمانی که ما این دغدغه ها و نیاز مشتریان را مشاهده کردیم تصمیم گرفتیم با تاسیس یک مرکز به عنوان تعمیرات گوشی لنوو، تمامی خدمات در این زمینه را با کیفیت بالا ارائه نماییم.
به همین دلیل ابتدا آگهی های مرتبط جهت فراخوان بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران داخلی از سراسر کشور برای تعمیرات گوشی لنوو منتشر شد.
تمامی کسانی که اکنون به عنوان تعمیرکار در این مرکز مشغول فعالیت هستند، از فیلتر های مختلفی گذشته و اکنون با سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مدل های مختلف گوشی لنوو آشنایی کامل دارند.
برای اینکه امر عیب یابی و سپس تعمیرات گوشی لنوو با دقت و کیفیت بالایی انجام شود، بهترین و به روز ترین تجهیزات برای این کار در اختیار تعمیرکاران قرار گرفته است.
حتی در صورتی که مدل های جدید از تلفن های هوشمند لنوو به بازار ارائه شود، طی دوره هایی این افراد با ویژگی های مختلف آن مدل آشنا می شوند تا بتوانند تعمیرات مدل مورد نظر را با سرعت و کیفیت بالا انجام دهند.
ارائه ی گارانتی تعمیر برای تضمین کیفیت کار مرکز

گوشی های لنوو نیز ممکن است بر اثر عوامل زیادی از جمله بی احتیاطی و یا ضربدیدگی دچار مشکلاتی شوند.

برای برطرف نمودن تمامی این مشکلات می توانید از خدماتی که در این مرکز برای تعمیرات گوشی لنوو ارائه می شود استفاده نمایید.

این تعمیرات در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می شود.

از جمله تعمیرات مهم در بخش سخت افزاری می توان به تعمیر یا تعویض صفحه نمایش دستگاه اشاره نمود.

ظرافت هایی که برای تعمیر این قسمت از دستگاه لازم است باعث شده است تا از تعمیرات گوشی لنوو به عنوان تعمیرات تخصصی یاد شود و نیاز مند افراد متخصص و تجهیزات مناسب باشد.

علاوه بر این اگر تلفن هوشمند و یا موبایل شما که از برند لنوو می باشد دچار آبخودگی یا ضربدیدگی شده باشد با مراجعه به نمایندگی لنوو در تهران می توایند به راحتی اطلاعات آن را بازیابی نموده و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه را انجام دهید.

در این قسمت ابتدا با تجهیزات مناسب، قسمت های خراب شده دستگاه در اثر عامل بیرونی مشخص شده تا بتوان بدون صدمه دیدن دیگر قسمت ها، تعمیرات را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.

 


:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهريور 1401 | نظرات ()