نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شما در دوره آموزش میکروبلیدینگ ، روند طراحی و کشیدن خطوط طبیعی و ظریفی مثل موی ابرو را یاد می‌گیرید. شما باید برای کشیدن خطوطی با ظرافت و جزئیات، دقت زیادی داشته باشید، چرا که میکروبلیدینگ در واقع یک ترفند زیبا تر سازی چهره است. شما در این دوره میکروبیلدینگ، با آناتومی صورت ابرو بر اساس فرم صورت مشتری، طراحی و ترسیم خطوط هاشور خورده نظیر ابرو و همچنین طرز درست حرکات دست حین کار با قلم میکروبلیدینگ آشنا می‌شوید. شما می‌توانید  در انتهای دوره به تنهایی رنگ مناسبی برای ابروهای مشتری انتخاب کنید و همچنین نحوه صحیح مراقب‌های بعد از میکروبلیدینگ را به مشتریان آموزش دهید. این دوره با هدف تربیت افراد ماهر و حرفه‌ای است که می‌توانند برای تمام فرم‌های صورت، به طور صحیح میکروبلیدینگ را اجرا کنید. ماندگاری میکروبلیدینگ بین 6ماه تا 1 سال بوده و پس از آن به ترمیم احتیاج دارند.

مراحل آموزش میکروبلیدینگ

در مرحله اول دوره آموزش، شما با قلم مخصوص میکروبلیدینگ آشنایی پیدا می‌کنید.

سپس در مرحله دوم شما با برندهای رنگ مورد استفاده در میکروبلیدینگ آشنا می‌شوید.

در مرحله سوم شما با مراحل میکروبلیدینگ آشنا می‌شوید.

سپس در این مرحله شما روش صحیح کار و مقدار فشار مناسب و اصولی دست را یاد می‌گیرید.

در نهایت در آخرین مرحله آموزش، شما با کمک مربی خود بر روی مدل به صورت عملی میکروبلیدینگ را انجام می‌دهید.

آموزش فیبروز ابرو

فیبروز ابرو روشی است که می‌تواند قسمت‌های خالی ابروی افراد را رفع کند. شما در دوره آموزشی فیبروز ابرو، روند کامل طراحی و رفع کردن نقص ناحیه‌های خالی ابرو را جهت زیباتر کردن چهره مشتری‌ها یاد می‌گیرید. افراد هنرجو در همین دوره آموزش اصولی و تخصصی انتخاب رنگ مناسب برای انواع ابروها را یادگرفته و همچنین می‌تواند خط‌هایی کاملا شبیه موی طبیعی را جهت فیبروز ابرو برای مشتری‌ها طراحی کنند. فیبروز ابرو به مدت 6 ماه تا یک سال ماندگاری داشته و بعد از گذشت این مدت باید ترمیم مجدد انجام شود.

صفحه دوره آموزشی فیبروز ابرو

مراحل آموزش فیبروز ابرو به چه صورت است؟

در مرحله اول آموزش فیبروز ابرو با قلم مخصوص فیبروز آشنایی پیدا می‌کنید.

در مرحله دوم مربی رنگهای برند فیبروز ابرو را  معرفی می‌کند.

مرحله سوم به این صورت است که قبل از شروع کار، طراحی کردن را به روش‌های مختلف یاد می‌گیرید.

 سپس شما در مرحله چهارم آموزش فیبروز ابرو یاد می‌گیرید که نحوه تنظیم فشار در حین کار چگونه است.

سپس در مرحله آخر شما می‌توانید به کمک مربی خود بر روی پوست طبیعی و مصنوعی به صورت عملی فیبروز ابرو را انجام دهید.

با توجه به افزایش چشمگیر تقاضای خانم‌ها برای زیبایی چهره به خصوص ابروهای آنها، هزینه بالایی صرف انجام خدمات فیبروز ابرو می‌شود. در صورتی که به دنبال درآمد بالایی در انجام روش‌های زیبایی هستید از دوره آموزشی فیبروز ابرو غافل نشوید.

آموزش میکروپیگمنتیشن

در این دوره شما می‌توانید روند طراحی تخصصی و اجرای انواع آرایش‌های نیمه دائم چهره را یاد بگیرید. آموزش میکروپیگمنتیشن شامل طراحی برای فرم‌های مختلف صورت، میکروپیگمنتیشن ابرو، استفاده از قلم میکروپیگمنتیشن، تاتو خط چشم، هاشور ابرو، سایه ابرو، پوشش محل زخم، شکستگی و قسمت های فاقد مو، شیدینگ، دکوپاژ، سایه لب، تاتو خط لب، ترمیم دائمی شکل ابرو  و مراقبت‌ های بعد از میکروپیگمنتیشن می‌باشد. شما می‌توانید با شرکت در این دوره، نحوه انتخاب رنگ مناسب برای صورت مشتری و همچنین تنظیم فشار دست با قلم میکروپیگمنتیشن را یاد بگیرید.  شما برای گرفتن مدرک فنی آموزش، نیاز به گذراندن آرایش دائم را دارید. آرایش دائم شامل میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ می‌باشد. تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در این است که در  میکروپیگمنتیشن، ابزاری مورد استفاده قرار می‌گیرد که تزریق رنگدانه‌های آن به علت افزایش ماندگاری در لایه‌های پایین‌تری  به نسبت میکروبلیدینگ است. به همین علت

به همین خاطر ماندگاری میکروپیگمنتیشن طولانی‌تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع به صحه زیر بروید.

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%be%db%8c%da%af%d9%85%d9%86%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86/

مراحل آموزش میکروپیگمنتیشن به چه صورت است؟

در مرحله اول  کار با دستگاه  میکروپیگمنتیشن را یاد می‌گیرید.

در مرحله دوم مربی شما قبل از اینکه با دستگاه  میکروپیگمنتیشن کار کند، شروع به انجام طراحی می‌کند.

 در  مرحله سوم میکروپیگمنتیشن تمام اجزای صورت را یاد می‌گیرید.

 در این مرحله شما نحوه حرکات و تنظیم فشار دست را حین کار آموزش می‌بینید.

 در نهایت در مرحله پنجم شما با همراهی مربی خود می‌توانید به صورت عملی تمرین  میکروپیگمنتیشن را بر روی صورت مدل انجام دهید.



:: برچسب‌ها: آموزش میکروبلیدینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

به فعالیت‌هایی که برای نصب و راه‌اندازی، تنظیم، استفاده و بهره‌برداری، حل مشکلات و رفع ایرادات در زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و شبکه‌ای انجام می‌گیرد، خدمات شبکه گفته می‌شود.

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ایجاد بسترهای مختلف برای انجام امور، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای یکپارچه‌سازی سیستم‌ها و امور اجرایی خود از خدمات شبکه استفاده می‌کنند. شرکت‌های مختلف کوچک و بزرگی برای استفاده از تکنولوژی و به‌روزرسانی سیستم‌های کامپیوتری و زیرساخت‌های شبکه خود از خدمات شبکه و پشتیبانی آن استفاده می‌کنند و بدین ترتیب بسیاری از امور خود را بدون هیچ مشکلی انجام می‌دهند. به دلیل اهمیت بسیار بالای این موضوع، در این مطلب به توضیح انواع مختلف خدمات شبکه و نحوه پشتیبانی آن و همچنین معرفی بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه می‌پردازیم.
 
 
تعریف خدمات شبکه
 
به فعالیت‌هایی که برای نصب و راه‌اندازی، تنظیم، استفاده و بهره‌برداری، حل مشکلات و رفع ایرادات در زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و شبکه‌ای انجام می‌گیرد، خدمات شبکه گفته می‌شود. امروزه بسیاری از شرکت‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی کوچک و بزرگ برای انجام امور خود، به سیستم‌های کامپیوتری و سایر سخت‌افزارها و نرم‌افزارها نیاز دارند. در واقع در دنیای پیشرفته امروزی، انجام امور مربوط به شرکت‌ها، بدون وجود شبکه و ارتباطات زیرساختی امکان‌پذیر نیست و شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارها به ناچار باید اطلاعات و داده‌های خود را با استفاده از ارتباطات شبکه‌ای و کامپیوتری به‌روز سازند و از به وجود آمدن هرگونه نفوذ و یا تهدید اینترنتی جلوگیری کنند.
 
خدمات پشتیبانی شبکه
 
مرحله دیگری که پس از نصب و راه‌اندازی انواع خدمات شبکه‌ای وجود دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بهره‌گیری از خدمات پشتیبانی شبکه است. به مجموعه عملیاتی که برای نگهداری، سرویس، تعمیر و عیب‌یابی و رفع هرگونه ایراد و اشکالی در شبکه‌های کامپیوتری و بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام می‌گیرد، پشتیبانی خدمات شبکه گفته می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، پس از نصب و راه‌اندازی شبکه برای شرکت خود، از خدمات پشتیبانی سیستم‌ها و شبکه غافل شده و بدین صورت با گذشت زمان با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوند. پشتیبانی خدمات شبکه به اندازه مرحله نصب و راه‌اندازی شبکه مهم و حائز اهمیت است و باید بدان توجه کرد. تیم و شرکت‌های پشتیبانی شبکه با مراقبت و نگهداری سیستم‌های شبکه و همچینین بررسی آن‌ها به صورت ماهانه و یا دوره‌ای از به‌وجود آمدن، مشکلات بزرگ جلوگیری می‌کنند و چنانچه ایراد و یا مشکلی در شبکه دیده شود، تکنسین‌های شرکت ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، به محل شرکت اعزام شده و مشکلات به‌وجود آمده را در کمترین زمان ممکن رفع می‌کنند. مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدماتی که در پشتیبانی شبکه ارائه می‌شود عبارت‌اند از:
 
    - نگهداری کامپیوترها و شبکه و رفع اشکالات آن
    - نصب و به‌روزرسانی آنتی ویروس و فایروال
    - به‌روزرسانی سیستم عامل و نرم‌افزارهای کاربردی
    - مدیریت پهنای باند، اینترنت و کنترل دسترسی به اینترنت
    - ایجاد امنیت ارتباطات و اطلاعات
    - امکان دسترسی به شبکه و کنترل دسترسی‌ها
    - بررسی دوره‌ای اطلاعات محل کارفرما و ارائه آن به کارفرما
    - بررسی زیرساخت شبکه و ورودی‌های اینترنت، شبکه و تمامی سیستم‌ها
    - ارائه گزارش‌های دوره‌ای درباره نحوه پشتیبانی و نتیجه آن
 
اهمیت خدمات پشتیبانی شبکه
 
شبکه و ارتباطات پیرامون آن برای بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها اهمیت فراوانی دارد و اگر این ارتباطات قطع شده و یا دچار مشکل شود، ممکن است روند انجام امور را با مشکل مواجه کند. به همین دلیل نیز استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه و بررسی شبکه و سیستم‌های یک شرکت و سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موجود در آن، اهمیت فراوانی دارد. پشتیبانی و بررسی ایرادات و رفع ایرادات موجود در زمان مناسب باعث می‌شود تا تمام سیستم‌ها دچار مشکل نشوند و مشکل به‌وجود آمده نیز در مدت زمان کمی رفع شود.
قطعی و به مشکل خوردن سیستم، شبکه، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای به‌کارگرفته شده در یک شرکت، باعث قطعی ارتباط میان کارمندان، کارکنان و مشتریان می‌شود و راندمان کاری یک مجموعه را به شدت کاهش می‌دهد. بسیاری از مشکلات موجود در شبکه و سیستم‌های یک شرکت، در صورتی که در زمان مناسب تشخیص داده شده و رفع گردند، از مشکلات بسیار بزرگ‌تری جلوگیری کرده و باعث افزایش ارتباطات و سرعت کاری در میان کارمندان یک شرکت می‌شوند.
 
موارد استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه
 
اکثر شرکت‌ها و موسساتی که تعداد سیستم‌های آن‌ها بین 5 تا 100 می‌باشد، باید از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه بهره‌مند گردند و به شکلی تضمینی و مطمئن، تمام فعالیت‌های خود را در بستر شبکه و یا سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کامپیوتر انجام دهند. شرکت‌هایی که شاهد سرعت کم شبکه و یا قطع و وصل شدن آن هستند، شرکت‌هایی که در دریافت و ارسال انواع فکس و ایمیل مشکل دارند، شرکت‌هایی که دستگاه‌های پرینتر، اسکنر و سایر دستگاه‌های کاربردی آن‌ها مدام قطع و وصل می‌شود، شرکت‌هایی که در اجرای برخی از نرم‌افزارهای خود با مشکل مواجه هستند و تمام شرکت‌هایی که سیستم شبکه یکسان و یکپارچه‌ای ندارند، می‌توانند از انواع خدمات ارائه‌شده در شرکت‌های شبکه استفاده کرده و تمام شبکه و سیستم‌های خود را یکسان سازند و با بهره‌مندی از بررسی‌های دوره‌ای این شرکت‌ها، از به‌وجود آمدن هرگونه مشکلی نیز جلوگیری کنند.
 
تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه
 
با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در انواع کسب‌وکارها و مشاغل، اغلب مشاغل و کسب‌وکارها اعم از تجاری، صنعتی، خدماتی و آموزشی از خدمات پشتیبانی شبکه استفاده می‌کنند و همواره سعی می‌کنند تا با رسیدگی و مراقبت از آن‌ها، از به‌وجود آمدن هرگونه مشکلی جلوگیری کنند. خدمات پشتیبانی شبکه از جمله خدماتی هستند که هزینه‌ها و تعرفه‌های متفاوتی با توجه به نوع خدمات دارند. به عنوان مثال اگر شرکت و یا سازمانی خدمات پشتیبانی شبکه خود را محدود به موارد خاص کند و فقط برخی از موارد پشتیبانی را از شرکت خدمات شبکه درخواست کند، هزینه پشتیبانی کمتری به شرکت ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه پرداخت می‌کند. با توجه به حساسیتی که سیستم شبکه دارد، اغلب توصیه می‌شود تا خدمات پشتیبانی شبکه به طور کامل برای شرکت و یا سازمان در نظر گرفته شود تا از به‌وجود آمدن مشکلات بزرگتر جلوگیری به عمل آید. خدمات مشاوره درباره شبکه، بازرسی‌های دوره‌ای شبکه و سیستم‌ها، نصب و راه‌ اندازی شبکه، پشتیبانی شبکه به صورت شبانه‌روزی و یا پشتیبانی مختص ساعات کاری، تعرفه‌ها و هزینه‌های مختلفی از یکدیگر دارند و هریک از این خدمات بسته به حجم داده‌ها و اطلاعات پشتیبانی شده متغیر است.  
رایان پشتیبان؛ بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه
 
شرکت رایان پشتیبان یکی از بهترین شرکت‌های خدمات پشتیبانی شبکه در ایران و تهران می‌باشد. این شرکت با به‌کارگیری متخصصان و افراد حرفه‌ای شبکه توانسته در زمینه خدمات شبکه و همچنین خدمات پشتیبانی شبکه، رضایت بسیاری از مشتریان و شرکت‌های طرف قرارداد خود را جلب کند. شرکت رایان محاسبان با داشتن 14 سال سابقه کاری و تنوع مشتریان طرف قرارداد توانسته یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه شبکه باشد. بازدیدهای دوره‌ای و ماهانه، به‌روزرسانی نرم‌افزارها، بک‌آپ اطلاعات و پشتیبان‌گیری از آن‌ها، در دسترس بودن پشتیبانی، اعزام به موقع تکنسین متخصص به مکان موردنظر، پشتیبانی تمام شرکت‌های طرف قرارداد، ارائه مشاوره در زمینه بهینه‌سازی سیستم و شبکه برای شرکت‌ها، تنظیم قرارداد طبق نیاز مشتری و در نهایت پشتیبانی تلفنی و ریموت نامحدود، از جمله مهم‌ترین و پرطرفدارترین ویژگی‌هایی است که این شرکت دارد. با توجه به امکاناتی که نام برده شد، این شرکت توانسته به یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع خدمات شبکه تبدیل گردد. این شرکت، تمامی خدمات مربوط به پشتیبانی شبکه را با مناسب‌ترین قیمت برای انواع کسب‌وکارها و سازمان‌ها انجام می‌دهد.
 


:: برچسب‌ها: خدمات پشتیبانی شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

به نقل از سایت چطور: خیاطی یکی از حرفه های پرطرفدار به حساب می آید که اگر با علاقه چاشنی شود قطعا بسیار لذت بخش نیز خواهد بود. اگر تا به حال خیاطی کرده باشید حتما می دانید که یکی از اصلی ترین ومهم ترین مراحل خیاطی، رسم الگو استاندارد برای انواع طرح های مختلف لباس است؛ حال آنکه برخی از کسانی که به تازگی به این حرفه روی آورده اند، توانایی لازم برای رسم الگو های خیاطی استاندارد را ندارند و یا اینکه اصلا فرصتی برای انجام این کار در اختیار ندارند. در این مواقع، استفاده از الگو های آماده استاندارد پیشنهاد می شود که خیاطی را بیش از پیش لذت بخش تر و البته راحت تر می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که لازم است درباره ویژگی الگو خیاطی استاندارد (دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf در سیماکده) بدانید را در اختیار شما علاقه مندان به حرفه خیاطی قرار دهیم

 

خیاطی با الگوی آماده چیست؟

لازم به ذکر است که رسم الگوی آماده خیاطی امری کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت و صرفه زمان کافی دارد به همین دلیل گاهی مشاهده می شود برخی ها در ابتدای شروع به خیاطی و در مواجهه با الگو های نسبتا پیچیده، دچار دلسردی می شوند و چه بسا اینکه از ادامه کار کناره گیری کنند. در این میان الگو آماده خیاطی به کمک آمده است تا بدون نیاز به صرف زمان برای رسم الگو، دقیق ترین الگو ها را در اختیار داشته باشید.

توجه داشته باشید که استفاده از الگو های آماده یک راه کوتاه برای دوخت انواع لباس است اما مسئله ای که در اینجا حائز اهمیت خواهد بود این است که الگوهای آماده باید به صورت کاملا استاندارد و مطابق با اندام ایرانی طراحی شود. گاهی دیده می شود که برخی ها از مدل های آماده با متد مولر، متد ترک، متد گرلاوین و یا الگوهایی با متد ABM استفاده می کنند؛ این الگو ها نه تنها به صورت استاندارد طراحی نشده اند بلکه متناسب با اندام و سایز ایرانی تهیه نشده اند اما در مقابل الگو های تلفیقی دارای ویژگی الگو خیاطی استاندارد هستند و به همین دلیل با خیال راحت می توانید برای انجام دوخت و دوز های خیاطی روی آن حساب کنید.

الگوی خیاطی،باید مناسب سازی شده برای اندام ایرانی باشه و زمان دوخت رو تن فرد عالی بایسته

 

مزایای استفاده از الگوی های آماده در خیاطی

اگر قصد دارید به الگو های استاندارد با اندام ایرانی دسترسی پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما این است که به سایت سیماکده مراجعه نمایید. تمامی مدل های آماده ارائه شده در این سایت با بالاترین سطح از استاندارد و متناسب با اندام ایرانی تهیه شده است. در مجموعه مزایای استفاده از الگوی آماده خیاطی عبارتند از:

استفاده راحت

اگر تنها یکبار از الگو های آماده استفاده کرده باشید قطعا متوجه سهولت در استفاده از آن شده اید؛ چرا که این الگو ها به شکل کاملا دقیق و اصولی طراحی شده اند تا در نهایت کسانی که به تازگی به خیاطی روی آورده اند، به راحتی بتوانند طرح های مختلف را اجرا کنند.

صرفه جویی در زمان

طراحی الگو های خیاطی تا حدودی زمان بر است به همین دلیل حتی اگر تخصص کافی را برای این کار داشته باشید باز هم گاهی انبوه سفارشات در تولیدی ها باعث می شود تا نیاز به استفاده از این الگو های آماده بیش از پیش احساس شود‌. استفاده از الگو های آماده در خیاطی های مبتدی و حتی تولید های حرفه ای هم دیده می شود که شاید دلیل اصلی این امر صرفه جویی در زمان باشد.

افزایش دقت در خیاطی

طبیعتا الگو های آماده که بر اساس استاندارد های روز تهیه شده باشد، درصد خطا را به کمترین مقدار ممکن کاهش می دهند. وجود هر گونه خطا در اندازه و سایز بندی این الگو ها موجب بر هم خوردن کامل روش دوخت می شود اما استفاده از این الگو های آماده در جهت افزایش دقت در دوخت موثر واقع شده است.

آشنایی با الگوهای مختلف

اگر از دید دیگر بخواهیم به مزایای استفاده از الگو های آماده نگاه کنیم باید بگوییم که استفاده از این الگو های آماده می تواند زمینه ساز آشنایی با طراحی این الگو ها و سپس ایجاد زمینه برای فعالیت در زمینه طراحی الگو باشد.
 
 

طراحی الگو یا استفاده از الگو های آماده

در مقایسه توانایی کشیدن الگو و استفاده ار الگو های آماده باید بگوییم که یک خیاط حرفه ای باید توانایی استفاده از هر دو مورد را داشته باشد؛ به این معنا که بر حسب شرایط زمانی و موقعیت موجود از هر دو روش استفاده گردد. گاهی شرایط زمانی به گونه ای است که فرصتی برای کشیدن الگو وجود ندارد و یا اینکه طرح لباس به صورت کاملا خاص، سفارش داده شده است؛ در این مواقع بهتر است که از الگو های آماده با متد تلفیقی استفاده نمایید.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا و چگونه می توان به مهارت کشیدن الگو دست پیدا کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به دو روش می توان نسبت به یادگیری طراحی الگو خیاطی اقدام کرد. در روش اول می توانید در کلاس های حضوری خیاطی با الگو شرکت کنید و مهارت های لازم را کسب کنید اما توجه داشته باشید که استفاده از این روش در شرایط کنونی کرونا و شیوع سویه جدید اومیکرون تا حدود زیادی خطرناک خواهد بود و به همین دلیل چنین روشی پیشنهاد نمی شود.

پیشنهاد ما برای کسانی که به یادگیری نحوه کشیدن الگو علاقه مند هستند، شرکت در کلاس های مجازی خیاطی سیماکده است؛ در این دوره های آموزشی نه تنها از صفر تا صد خیاطی آموزش داده می شود بلکه نحوه کشیدن الگو های خیاطی نیز تدریس می شود تا علاقه مندان به این حرفه بتوانند بدون نیاز به خارج شدن از منزل و تنها با گذراندن این دوره های مجازی به مهارت های لازم در زمینه خیاطی با الگو دست پیدا کنند.

همانطور که پیش از این گفتیم استفاده از الگو های آماده در خیاطی دارای مزایای بسیار زیادی است اما این موضوع زمانی موثر واقع خواهد شد که الگو ها به صورت استاندارد طراحی شوند. الگو های آماده در متد های مختلفی طراحی می شود که در این میان بهترین و کارآمد ترین متد استفاده شده در طراحی الگو، متد تلفیقی است که از چند متد برای رسیدن به استاندارد اندام های ایرانی در آن استفاده شده است. الگوی آماده ای را استاندارد می خوانیم که به صورت تست شده و بدون نقص آماده گردد که برای دریافت این الگو ها می توانید به سایت اصلی سیماکده مراجعه نماییدو الگو های اماده که به صورت چاپ شده در روی بنر و یا کاغذ مخصوص الگو را تهیه کنید. با مقایسه الگو های آماده در این سایت با دیگر الگو های آماده موجود در بازار قطعا متوجه تفاوت این الگو ها از لحاظ کیفیت و کارایی خواهید شد.

 

چند نکته ای که باید در هنگام خرید الگوی خیاطی آماده باید توجه کنید

به منظور خرید الگوی خیاطی آماده  بایستی یک سری نکات را مد نظر داشته باشید تا در نهایت به صرفه ترین، بهترین و کاربردی ترین خرید را داشته باشید.

·       یکی از نکات حائز اهمیت در خرید الگوی خیاطی آماده، توجه به سایز بندی الگو ها است. در واقع هر مدل از الگو های آماده دارای سایز بندی ویژه ای هستند که لازم است پیش از خرید و استفاده از الگو ها به این سایز بندی ها دقت داشته باشید. با دقت به این سایز بندی ها، دقت در دوخت افزایش پیدا می کند و دوباره کاری به وجود نمی آید.

·       در خیاطی های حرفه ای از متد های مختلفی استفاده‌ می شود که لازم است  در ابتدا متد مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به سراغ الگو با همان متد بروید. همانطور که پیش از این عنوان کردیم بهترین متد مورد استفاده برای الگو های آماده خیاطی، الگوی ترکیب شده از چند متد روز دنیا به نام متد تلفیقی است که سازگاری بسیار خوبی با اندام ایرانی دارد.

·       خرید الگوی خیاطی آماده از مراکز معتبر از دیگر نکات مهمی است که در هنگام خرید الگوی خیاطی آماده باید به آن توجه داشته باشید. ویژگی الگو خیاطی استاندارد، مسئله مهمی است که باید در جست و جوی آن به سراغ مراکز معتبر همانند سیماکده بروید.

·       شما به عنوان یک خیاط حرفه ای باید توانایی استفاده از الگو های آماده و کشیدن الگو های استاندارد را در کمترین زمان ممکن داشته باشید. در واقع منظور این است که هر دو روش در تهیه الگو خیاطی، لازم و ضروری خواهد بود بنابراین یادگیری نحوه کشیدن الگو را نیز در دستور کار خود داشته باشید. هر دو امکان استفاده از الگو های آماده و نیز فراگیری نحوه کشیدن الگو، خدماتی است که سایت سیماکده برای شما مهیا کرده است.

خرید الگوی خیاطی آماده از سیماکده

ویژگی الگو خیاطی استاندارد مسئله ای است که تمامی نیاز های شما را برای داشتن الگو های آماده رفع خواهد کرد. + 13 الگوی خیاطی آماده با متد تلفیقی و مطابق با استاندارد های اندام ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

ویژگی الگو خیاطی استاندارد در سیماکده

·       تمامی الگو های آماده ای که سیماکده منتشر می کند، دارای سایز بندی استاندارد هستند؛ به این معنا که تمامی سایز ها در برگه های جداگانه چاپ شده و به همین دلیل کاربر به سهولت هر چه تمام تر می تواند از هر کدام از آن ها به صورت جداگانه استفاده کند. با وجود اینکه جدا کردن سایز بندی ها امری زمان بر است اما این مشکل در روش سایز بندی الگو های آماده سیماکده برطرف شده است.

 

 

 

(دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf در سیماکده)

 

اما رسیدیم به بخشی که قولش رو داده بودیم  معرفی الگوهای رایگان خیاطی و نحوه دریافت و یا دانلود الگوهای رایگان:

 

·       باید توجه داشته باشید که این الگوها توسط سیماکده یا خانم راد طراحی نشده اند و الگو های اروپایی هستند (سیماکده هیچ تضمینی از بایت الگوهای رایگان ارائه نمی کند)

·       این الگو های آماده را می توانید به صورت فایل pdf دانلود و دریافت کنید؛ به این ترتیب به مدت نامحدود قابلیت استفاده از فایل ها وجود دارد.

·       پس از دانلود فایل به صورت پی دی اف می توانید یک نسخه چاپی از آن تهیه کنید و به این ترتیب این مدل های آماده به صورت چاپ شده دارای کاربرد ساده خواهند بود.

·       نرم افزار های مخصوصی برای چاپ الگو ها بر روی کاغذ وجود دارد.

·       توجه داشته باشید الگو های رایگان توسط بهترین طراحان اروپایی تهیه شده اند ولی برای اندام ایرانی مناسب نیستند و حتما قبل از تولید انبوه تست کنید.

·       اما از آنجاییکه امکان آپلود این فایل ها در رپورتاژ آگهی وجود ندارد، برای دریافت این فایل ها عنوان "دانلود الگو خیاطی سیماکده" را در اینترنت جست و جو کنید و به سایت اصلی سیماکده وارد شوید تا ۱۰۰ نمونه از الگو های آماده خیاطی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

·        

·       در اخر باید توجه داشته باشید برای یاد آوری دوباره که الگوهای رایگان توسط سایت سیماکده طراحی نشده اند و فقط الگوهای های اماده و چاپ شده که در سایت قرار دارند توسط خانم راد طراحی شده اند.

 

و در پایان

در این مقاله به مطالبی در رابطه با ویژگی الگو خیاطی استاندارد و معرفی بهترین متد خیاطی برای الگو و سپس برای خرید الگوی خیاطی استاندارد سایت سیماکده را معرفی کردیم و در انتها  به نحوه (دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf) پرداختیم.

شما برای داشتن الگوی استاندارد حتما باید الگوهای آماده رو از سایت سیماکده خرید کنید و تا مجموعه کاملی از الگو های آماده را در اختیار داشته باشید؛ حال آنکه با در اختیار داشتن این الگو ها علاوه بر افزایش سرعت و دقت در خیاطی، می توانید با یادگیری نحوه کشیدن الگو های خیاطی از این مسیر کسب درآمد کنیدو توجه داشته باشید که الگوهای رایگان اصلا مناسب اندام ایرانی نیستند،  برگزاری کلاس های مجازی خیاطی سیماکده از دیگر روش های کسب درآمد خواهد بود چرا که در این کلاس ها با آموزش نحوه کشیدن الگو می توانید فعالیت خود را در حوزه خیاطی و آموزش خیاطی با الگو گسترش دهید.

 

منبع: سایت سیماکده | www.simakade.ir

 


:: برچسب‌ها: الگوی خیاطی استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همه چیز در مورد ورق تفلون تفلون با نام ptfe sheet ، پلی مری است که در سال 1938 بطور تصادفی کشف شد. ورق تفلون نوع خاصی از ورق است که به علت ویژگی های خاصی که دارد در صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع نفتی و خیلی از صنایع دیگر کاربرد دارد. در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

ویژگی های ورق تفلون
ویژگی هایی از ورق تفلون که باعث متمایز آن از سایر ورق های صنعتی و مشابه شده عبارتست از: ضریب اصطکاک بسیار پایین، نچسب بودن آن، عایق بسیار خوب الکتریسیته آن، مقاوت در برابر نفوذ آب و رطوبت و اسید، حلال و انواع مواد شیمیایی و از همه مهمتر داشتن دامنه گسترده تحمل حرارتی از 200- درجه ساتتیگراد تا 280+ درجه سانتیگراد.

از آنجایی که این پلیمر بندرت توسط بدن انسان دفع میشود در پزشکی نیز کاربرد زیادی دارد و میتوانیم از آن در ساخت اعضای مصنوعی بدن انسان استفاده کنیم. پلی تترا فلورو اتیلن نام کامل شیمیایی ورق تفلون میباشد که در رنگ های مختلفی، عرضه میشود.

از آنجایی که چسابندن ورق تفلون به سطوح مختلف کار دشواری می باشد لذا برای حل کردن این مشکل با روش خاصی، سطح تفلون متخلل می شود و با استفاده از چسب های اپوکسی دو جزئی میتوانیم آن را به سطوح مختلفی بچسبانیم.

ورق تفلون دارای انواع خاصی از ورق می باشد که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد. یکی از رایج ترین موارد استفاده این ورق در بحث صنایع ، صیقلی نمودن سطوح ابزارآلات صنعتی میباشد.

مزایا و معایب ورق تفلون
ورق تفلون خاصیت روانکاری و مقاومت شیمیایی بالایی دارد ، دارای دمای کاری گسترده ای است. خاصیت نچسب بودن و اصطکاک پایین از مزایای دیگر این ورق می باشد. این ورق، هیچ گونه حساسیتی به آب و رطوبت ندارد.

مقاومت در برابر اسید و باز، مقاومت دی الکتریک بالا و ضربه پذیری آن، از دیگر ویژگی های مثبت این ورق محسوب میشود.

یکی از معایب این ورق، این است که وزن مخصوص بالایی دارد و همین خاصیت باعث افزایش قیمت این پلیمر شده است. از معایب دیگر این ورق میتوان گفت که ورق تفلون استحکام مکانیکی پایینی دارد بطوریکه حتی در دماهای بالا، فرایند پذیری مشکلی دارد. نکته اینکه گازی که در اثر سوختن این ورق به وجود می آید در دماهای بالا دارای خاصیت سمی و بسیارخطرناکی می باشد.

کاربرد ورق تفلون
ورق تفلون از وسایل خانگی گرفته تا طیف گسترده ای از صنایع و حتی در سفینه های فضایی کاربرد دارد. در انواع صنایع از جمله پزشکی، صنایع هوایی و موشکی ، صنایع شیمیایی، صنایع نفتی و انواع صنایع دیگر کاربرد دارد. از این ورق در شیرآلات، قطعات پمپ ها، عایق سیم ها و انواع روکش های سطحی و …نیز استفاده می شود.

انواع ورق تفلون
ورق تفلون دارای انواعی از ورق می باشد که هر کدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارا می باشند. از جمله این ورق ها، ورق تفلون خالص می توان نام برد؛ این ورق رنگش بصورت طبیعی به رنگ سفید یخچالی میباشد. برای اطلاع از قیمت ورق تفلون مراجعه کنید

این ورق گستره دمایی گسترده ای(260- تا 280+) را تحمل میکند و ضخامت آن تا 50 میلی متر هم میرسد. این ورق در بازار به دو صورت رول و شیت موجود است.

بیشترین کاربرد ورق تفلون خالص در صنایع برودتی است که در آنجا دارای بهترین عملکرد میباشد بطوریکه هیچ گونه شکستی را از خود نشان نمی دهد.

ویژگی مثبت دیگری که ورق تفلون خالص دارد این است که ضریب سایش بسیار پایینی در انواع دیگر ورق ها دارد و همین ویژگی باعث شده که در جاهایی استفاده شود که امکان روانکاری در آنجا وجود ندارد و یا اصلا امکان پذیر نیست.

دومین ورق تفلون، می توان به ورق تفلون کربن اشاره کرد. این ورق رنگش در بازار مشکی می باشد و نسبت به ورق تفلون خالص ویژگی های نسبتا بهتری دارد.

ورق تفلون کربن با کربن و گرافیت تقویت شده است. مزایایی که این ورق نسبت به تفلون خاص دارد این است که ورق تفلون کربن، مقاومت سایشی بهتری در سرعت های بالاتری دارد. و همچنین در هنگام فشار مقاومت حرارتی بالاتری را نسبت به تفلون خالص از خود نشان می دهد.

اما این ورق در مقایسه با ورق سفید تفلون قیمت بالاتری دارد و در مقابل اسید و باز و برخی از حلال ها مقاومت کمتری را نشان می دهد. از ورق تفلون کربن در ساخت انواع بوش ها، واشرهای تحت فشار و پیستون و غیره استفاده میشود. نوع دیگری از ورق تفلون، ورق تفلون گرافیت میباشد.

این ورق با اضافه کردن ترکیباتی مانند کرن و گرافیت به تفلون ساده به دست می آید. از این ورق در محیط های کاری که احتمال آن هست که فشار زیاد منجر به تغییر فرم شود استفاده میشود. همچنین این ورق بعلت دارا بودن تبادل حرارتی و الکتریکی بالا، مناسب برای قطعاتی هستند که در سرعت بالا کار می کنند.

ورق تفلون کربوگرافیت
در تولید باند الاستیک و بلبرینگهای سرعت بالا از این ورق استفاده می شود. نوع دیگری از ورق های تفلون، ورق تفلون کربوگرافیت است. کاربرد اصلی این ورق در ساخت کلیه قطعات صنایع پتروشیمی می باشد. از آنجایی که این ورق مقاومت حرارتی بالایی دارد در فیلترها و سایر قطعاتی که نیاز به تحمل حرارتی بالایی دارند استفاده میشود.

ورق تفلون گلاس و ورق تفلون برنز، از انواع دیگر ورق تفلون می باشند. ویژگی مهم ورق تفلون گلاس، مقاومت بسیار بالایش در برابر آب و فشار می باشد. از ورق برنز معمولا در سیستم های هیدرولیک استفاده میشود.

ورق تفلون یا پلی تترا فلوئورواتیلن از زنجیره اصلی کربن که به هر کربن آن دو اتم فلوئور متصل شده است تشکیل شده است.

این ورق اغلب بعنوان پوشش سطحی نچسب استفاده میشود. تفلون دارای ویژگی های مثبت فراوانی است از جمله این ویژگی ها این است که در برابر اشعه یو وی مقاومت بالایی دارد و به مرور زمان خاصیت خود را از دست نمی دهد. ورق تفلون در برابر رطوبت هوا هیچ گونه حساسیتی ندارد و دارای مقاومت الکتریکی بالایی میباشد. خاصیت نچسب بودن، مقاومت در برابر ضربه و اصطکاک پایین از دیگر ویژگی های این نوع ورق میباشد. با توجه به ویژگی های بالای این ورق، میتوان گفت که ورق تفلون دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف میباشد. از جمله کاربردهای ورق تفلون عبارتست از، ساخت انواع قطعات صنایع پتروشیمی، انواع آب بندها، و سایر قطعاتی که نیاز به حرارت بالا دارند و غیره



:: برچسب‌ها: ورق تفلون ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Digital marketing is the fastest growing segment of marketing and communications. Professionals in this area use a range of digital technologies, from desktop computers and mobile phones to blogs and social networking sites, to deliver content and interactions that foster relationships between organizations and their target customers Digital marketing encompasses various channels from social media, display ads and PPC (pay-per-click) or SEO to email, each of which has its own unique features and metrics. Learn from industry insiders how to use these tools to create a marketing campaign.

Allocated to a specific department or individual, digital marketing is also a key player in brand management, advertising and sales. In fact, we all participate in some form of digital marketing on a daily basis—from the websites we visit or the apps we download to the music we stream.  However, it's arguably less understood compared to the more traditional mediums of marketing, like television and print advertisements. Digital marketing is a strategy used to market products and services through various digital channels such as search engines, display advertising, email marketing, mobile communications, blogs and podcasts. It's easy to learn digital marketing with this Digital Marketing MOOC (Massive Open Online Course)!

If your business operates online, then you need to take advantage of everything the Internet has to offer. This can include running paid search ads and AdWords campaigns, listening in with tools like Google Alerts and Google Trends, or even social media marketing such as with Twitter and Facebook. As part of a larger marketing strategy, digital marketing helps businesses find customers in places they might not have looked before and can help them increase brand awareness and purchase intent. A complete course that covers the basics of digital marketing and shows you how to effectively execute all aspects of digital marketing.

As the world is becoming more digital and online technology is reaching all corners of the world, so does marketing. Digital Marketing should be about reaching your target audience and engaging them in a manner that will influence them to buy your product or service and it could be achieved by just showing your product or services at the very first time, to your target individuals which are extremely interested and in need of it. Digital marketing is the fastest growing area of marketing, and also one of the most cost effective ways of operating an online business. The internet offers a number of opportunities to reach new customers, engage existing ones, and build your reputation. There are numerous approaches to digital marketing and choosing the right strategy for your business depends on you understanding what works best for you.

Do you have a company and are looking to grow? Are you not sure how to advertise your business online? If so, then it's time for you to start digital marketing your products or services. Digital Marketing is free, produces quick results and is cost effective. This book will give you all the tips and tricks you need to start digital marketing soon. Digital marketing is all about the internet, and we have got it covered, from search engine optimization (SEO) to social media marketing, email marketing and beyond. Digital marketing is the promotion of brands to connect with potential customers using the internet and other forms of digital communication. This includes not only email, social media, and web-based advertising, but also text and multimedia messages. What is Digital Marketing? Digital marketing, also called Online Marketing or Internet Marketing, is the promotion of brands over digital channels with the purpose of connecting with potential customers or supporters. Digital Marketing includes not only email, social media, and web-based advertising, but text- and multimedia messages as marketing channels.

Digital Marketing is the marketing of brands to connect with potential customers using the Internet and other forms of digital communication. This entails social media, search engine marketing (SEM), display advertising, online video advertising and mobile advertising. Digital marketing is also a dynamic way to measure response rates on both small-scale and large-scale levels. Online marketing includes all forms of promoting brands, products, or services using the internet. This can include brands using social media and email to connect with potential customers, as well as using text and multimedia messages to get information out. Digital marketing is not just for big companies. Small businesses can also use it to bring in new customers.

Effective online marketing requires knowing your customers' digital preferences, as well as the digital preferences of your competitors. Don't be afraid to experiment with every form of digital communication you can think of, from Facebook and Google AdWords, to email and banner ads. In Digital Marketing , we discuss everything you need to get on these popular channels and more.

DigiMark's digital marketing services help businesses to reach their target audience in a more precise and cost-effective way than traditional marketing channels. With a strong background in advertising, we provide effective long-term results, and work closely with businesses to understand their market and desired target customer group. Our skills enable us to incorporate your branding into the content that is marketed – whether text messages or a short video – and utilise this campaign to create the customer engagement you are aiming for.

Digital marketing is everywhere, and this course will equip students with a thorough understanding of what digital marketing really is, the theories and practices around the delivery and execution of a digital marketing campaign, and a toolkit to employ in the real world. Businesses need to use digital marketing techniques to reach out to their target audience when it matters most to effectively deliver their product or service, build brand awareness, and increase sales. The focus is on traditional as well as cutting edge digital marketing tools.

Digital marketing means being able to reach customers all over the world from your very own business, but with any marketing technique, it's important to know which one to apply for your industry. And with free online learning and practice, becoming a digital marketer is easier than you think! Digital marketing offers so many options from direct to personal communication across a spectrum of media, it can be difficult to know where best to focus your efforts. Below is an overview of the most effective use of digital marketing techniques, along with some useful hints and tips. Digital marketing is a cost-effective way to reach your target audiences; so that you can build awareness, drive traffic and increase sales. Digital marketing plays a key role in sparking an emotional connection with consumers and motivating them to action. At Forbes we help marketers communicate with the most elusive group: Digital Natives. This generation of savvy consumers already has an intuitive grasp of mobile and social technologies, allowing us to cut through the hype of digital advertising and provide actionable research and strategic consultation.

digital marketing is a very effective way to reach your customers. It's easy to manage, has multiple outputs, and is cost effective. Digital Marketing: Online Marketing is a vast buzzword and that’s exactly what it is. Online marketing is fast, convenient and it has established itself as the go-to for many of the campaigns worldwide. The goal of any campaign is to reach out to the target audience and lure them in, much like a spider luring in a fly. As internet penetration increases and with more people getting accustomed to digital communication, it seems like it makes sense that digital marketing will continue to grow only bigger and.

Digital marketing is a great way to reach out to customers online and advertise your brands. Connect with potential customers using text, video, websites, images, and a variety of other media. Online advertising, or digital marketing, helps companies make direct contact with current and potential clients by giving them the pertinent information they need to make an informed decision. Digital marketing uses technology to reach those on desktop computers and mobile devices. Smartphones make internet browsing easy even while on-the-go, making online advertising that much more effective.

This quote is true for digital marketing as it is one of the most popular methods of promoting online. Digital marketing allows organizations to easily implement and execute their online strategies and tactics, including personalized digital media ads, syndication, search engine marketing (SEM), social media, display advertising (including banner ads), native advertising, user-generated content, email, mobile and video. Read our page to learn everything possible about digital marketing in a simple, educational, and exciting format! teach you what all the buzzwords mean, and show you how to use them to your advantage. Digital marketing provides a means of human interaction with other human beings. It can be turned on and off, changed and manipulated. Digital marketing is one of the most powerful tools for businesses to create and communicate with potential customers.

Digital marketing uses digital channels to get the word out about your brand, business or products. This can include email marketing, social media campaigns and online advertising through search engines or social networks. It's a way of reaching customers where they're already spending time online, so it can help you save money on advertising elsewhere. Plus, when you know that your potential customers have seen your ads online, this will encourage them to take a closer look at what you have to offer.

Digital marketing is the most popular promotion strategy among small and medium-sized businesses. It has several benefits: you can use it to reach potential customers in niche markets, and target people with different interests and needs. Digital strategies are flexible and use quantitative data to track results. Put the power of internet marketing to work for you. Through social media, blogs, articles, videos and other content, we build relationships -- with customers, with colleagues and with you. Inbound communication is much more than a passing fad. At FastSEO Web Marketing our goal is to build awareness and trust around your brand through these strategies in order to get you leads and create customers.

Marketing and communications are among the fastest-growing areas in business, with the use of social media platforms such as Facebook, Twitter, and LinkedIn to connect with potential customers. Digital marketing strategies may also include SEO optimizing web pages, mobile marketing (text messages, app push notifications), content marketing (articles, videos, blogs), display advertising (banners or “banner ads” on search engines), e-mail marketing, and more. Digital marketing can be a complicated topic, but most businesses find success when they do so according to the 80/20 rule. According to this rule, 80% of a company's leads result from 20% of their overall marketing efforts. For example, learning SEO basics and then applying it only in specific instances can help your business get ahead. And learning how to advertise with Facebook properly will allow you to cut through the clutter and consistently reach your target audience.

Digital marketing specialist Jenny Kainz explains the ins-and-outs of online marketing, from registering your business with search engines like Google to choosing an effective digital platform. She reviews essential concepts such as SEO and inbound marketing, and demonstrates easily recognizable tricks, such as creating a list of prospects and setting goals. Featuring clear explanations of social media sites, including Facebook and Twitter, this workbook equips you with everything you need to know to properly market products and services on the internet.



:: برچسب‌ها: Digital Marketing ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
فیلر چیست؟ | اطلاعات تخصصی کاربردی قبل از تزریق فیلر شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که فیلر چیست ؟ مطالعه این مقاله ، قبل از تزریق فیلر ضروری است ؛ چرا که با خواندن آن اطلاعات تخصصی کاربردی  را دریافت می کنید.
 
فیلر filler در لغت به معنای پرکننده است و در اصطلاح تخصصی زیبایی به ماده ای گفته میشود که برای افزایش حجم به  قسمتی از بدن تزریق می شود .
 
همانطور که در تعریف آن آمده است هدف از تزریق فیلر نیز بیان شده است و آن افزایش حجم ناحیه مربوطه است.
 
امروزه شاهد آن هستیم که داشتن صورتی شفاف و بدون چروک ، خواسته ی تمامی افراد است .تاثیر زیبایی صورت و اندام متعادل بر روحیه و روان و حتی رفتارهای اجتماعی افراد امری بدیهی  است.
 
در این خصوص لازم است برای رسیدن به پوستی بدون چروک و افتادگی ، قبل از هر اقدام اطلاعات تخصصی لازم را کسب کنیم. در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد .تا آخر مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.
به راستی فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟
 
آیا این سوال هم برای شما مهم است؟
 
قطعا قبل از تزریق هر ماده ای بالاخص به صورت ، باید از نوع ماده تزریقی اطمینان خاطر حاصل کرد.
 
ترکیبات فیلر همان کلاژن و اسید هیالورونیک است.
 
این ماده در نواحی مختلف بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد .اسید هیالورونیک در بافتهای همبند غلظت بیشتر و در غضروف ،مایع مفصلی، و بافت پوست به نسبت کمتر وجود دارد.
به  اثرات این اسید در بدن موجودات زنده اشاره کنیم:
 
حمل مواد ضروری از طریق خون و رساندن آن به سلولهای پوستی
ترکیب شدن با مولکولهای آب و در نتیجه آبرسانی به پوست
دفاع در آسیبهای وارد شده فیزیکی و شیمیایی
 گذر زمان، در معرض آفتاب بودن، افزایش سن،عمکرد صورت در اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ( خنده و گریه) و… موجب ایجاد خطوطی هرچند ناپیدا و ریز در صورت می شود.
 
تولید کلاژن پوستی و هیالورونیک اسید  از سن ۲۵ سالگی سیر نزولی دارد و این امر سبب کاهش مقاومت پوست در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی میشود.از اینرو لازم است بصورت جایگزین از مواد مشابه و طبیعی استفاده کرد. موادی که با کمترین عوارض،همان عملکرد راسته باشند.
انواع فیلرها
 
انواع فیلرها بسته به زمان و طول عملکرد بر ناحیه مورد نظر، به سه قسمت تقسیم میشود:
 
کوتاه مدت
 
میان مدت
 
بلند مدت
 
این عملکرد  به میزان حجم تزریقی فیلر، نوع مواد فیلر و سیستم بدنی افراد بستگی دارد.طبیعتا هر چه میزان تزریقی بیشتر باشد و نوع فیلر مرغوب باشد ، ماندگاری و ثبات طولانی مدتی ،مورد انتظار است.
 
قبل از اینکه به تزریق فیلر در اهواز اقدام کنید، در انتخاب نوع برند فیلر با متخصص خود مشورت کنید. جهت کسب رضایتمندی شما عزیزان لازم است نتیجه دلخواه خود را به صورت واضح و کامل به درمانگر خود شرح دهید.
 
ناحیه های رایج تزریق فیلر
 
 ناحیه های رایج تزریق فیلر  در صورت ،می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
فیلر لب
 
فیلر گونه
 
فیلر خط خنده
 
فیلر چانه
 
فیلر خط اخم
 
فیلر دور چشم
 
فیلر پیشانی
 
فیلر جای جوش
 
فیلر چشم
 
فیلر بینی
 
فیلر جای زخم
 
فیلر جای جوش
 
هدف اصلی استفاده از فیلرها، درمان مشکلات ناشی از پیری یا زخم و جراحات پوستی و بافت گوشتی است.البته تزریق فیلر در اهواز در کنار بحث درمانی، به زیباسازی و تغییر شکل صورت، حجم دهی و زاویه دار کردن فک صورت کمک شایانی کرده است.
 
درکنار انتخاب نوع مرغوب فیلر ، تخصص پزشک را حتما در نظر داشته باشید.
 
 


:: برچسب‌ها: فیلر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

نمایندگی شیائومی با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد سعی کرده است تا با توجه به نیاز کاربران خدمات مربوط به تعمیر موبایل آنلاین را به مجموعه خدمات خود اضافه کند تا کاربرانی که قصد دارند با کمترین هزینه و البته با صرفه جویی در زمان خود گوشی خود را تامین نمایند به راحتی از این قابلیت استفاده کنند.

تعمیر موبایل آنلاین شیائومی علاوه بر کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف زمان می‌تواند در حفظ سلامت و کارایی دستگاه شما نیز تاثیر گذار باشد که در این مطلب به صورت کامل تمامی خدمات نمایندگی شیائومی در این زمینه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نیازسنجی تعمیر موبایل آنلاین
امروزه یاد گرفته ایم همه کارهای خود از خرید روزانه یا کارهای شخصی و اداری خود را به صورت کاملاً آنلاین و در محیط کار یا خانه انجام دهیم اما تعمیرات گوشی و ارائه خدمات به صورت آنلاین مبحثی است که شاید در نگاه اول خیلی نتوانیم با آن ارتباط برقرار کنیم و سعی کنیم که بیشتر به صورت سنتی با این موضوع برخورد کنیم.

با توجه به مزایای بسیار زیادی که تعمیر موبایل آنلاین به همراه دارد و البته نیازسنجی بسیاری از کاربرانی که با تیم فنی و تخصصی این مرکز در ارتباط بوده اند سعی کرده‌ایم تا خدمات ویژه و جالبی را در قالب تعمیر موبایل به صورت کاملا آنلاین در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی از این خدمات استفاده نموده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف گوشی های شیائومی را برطرف کنید.

چگونگی استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین در نمایندگی شیائومی
همانطور که میدانید تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی که از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر مدل های جدید و قدیمی گوشی های پرفروش شیائومی که در بازار امروز کشورمان توانستند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کنند استفاده می کند.

در گام اول شما برای استفاده از خدمات تعمیر گوشی شیائومی می‌توانید با مراجعه حضوری به این مرکز به راحتی تمامی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری را برای تعمیر گوشی خود دریافت نمایید و حتی در صورت نیاز تمامی قطعات سخت افزاری و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی را در این مرکز با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

علاوه بر این با توجه به نیاز سنجی که در بالا به آن اشاره کردیم تیم فنی و تخصصی ما تصمیم گرفته تا خدمات خود را به صورت آنلاین نیز به مشتریان ارائه نماید و از این طریق بتواند ارتباط سریعتر و راحت تر را با مشتریان برقرار نمایید و البته دغدغه و استرس آنها را برای تعمیر گوشی خود را به پایین ترین حد ممکن خود برساند.

برای استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین شیائومی شما میتوانید به راحتی از طریق شماره های قرار گرفته بر روی وبسایت یا از طریق چت آنلاین وب سایت به صورت ۲۴ ساعته با تیم تخصصی مرکز در ارتباط بوده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل خود را با آنها در میان بگذارید در صورت نیاز تمامی راهنمایی ها و مشاوره های لازم به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار بگیرد و از این طریق می توانید مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی خود را برطرف کنید.

ارسال آنلاین گوشی یا تعمیر در محل ؟
با توجه به اینکه خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی از راه دور امکان‌پذیر نیست تیم تخصصی نمایندگی مرکز دو راه پیش روی شما قرار داده است تا بتوانید از طریق این دوره به راحتی از خدمات تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

شما می توانید از طریق پیک معتمد این مجموعه یا روش‌های دیگر ارتباطی گوشی خود را برای متخصصین ما ارسال نموده و تمامی خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی را در این مرکز به صورت کاملا آنلاین دریافت نمایید. در طول عملیات تعمیر گوشی شیائومی شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته واتساپ به صورت کامل در جریان تعمیر گوشی خود قرار بگیرید و تمامی نکاتی که در مورد تعویض قطعات آن نیز مورد نیاز می باشد از این طریق در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت لزوم و البته مدیریت هزینه ها شما بتوانید قطعات جدید را به جای قطعات معیوب و خراب شده بر روی دستگاه استفاده کنید.

اگر از مدل های گران قیمت و پرچمدار شیائومی استفاده می کنید می توانید در صورت بروز مشکلات سطحی از خدمات تعمیر گوشی شیائومی در محل که توسط تیم تخصصی مرکز به صورت کاملاً جدید و به روز ارائه می‌شود استفاده نمایید که تمامی خدمات ارائه شده به صورت حضوری و یا ارسال با پیک در قالب تعمیر گوشی شیائومی در محل نیز به شما ارائه می شود و و جای هیچگونه نگرانی و دغدغه ای برای کیفیت خدمات ارائه شده در این روش وجود نخواهد داشت.

تضمین کیفیت با ارائه گارانتی
در تمامی روش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم بعد از اینکه عملیات تعمیر گوشی شما به پایان رسید می توانید از خدمات تست رایگان در همان محیط کاری باید در بازه زمانی مشخص استفاده نمایید و بعد از تست مشکلات دستگاه و اطمینان از برطرف شدن تمامی آنها می توانید برای بالا بردن تضمین کیفیت خدمات ارائه شده از گارانتی معتبر تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

در خدماتی که به صورت محلی و در محیط کاری شما نیز ارائه می‌شود این گارانتی معتبر به شما ارائه خواهد شد و اگر از وسایل و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی نیز استفاده کنید تمامی این موارد توسط نمایندگی این مرکز به صورت کامل با گارانتی و ضمانت نامه کتبی تضمین می شوند.

به طور کلی می توان گفت اگر قصد دارید گوشی خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن تعمیر کنید حتماً خدمات تعمیر تعمیر گوشی شیائومی توسط تیم تخصصی این مرکز با هزینه بسیار پایین ارائه می شود را تست کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیر آنلاین موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()